Gå til innhold

A dream come true?

november 6, 2010

Hjelp!! Mannen i kommunen var grei og sa ja gitt!! Og det betyr at nå skal det ryddes, selges, bygges og fikses!! 🙂 Tenk så fort det går når det først går! Fra å ikke vite til å faktisk være grunneier (dog til en bitteliten grunn) på kun noen timer! Vel.. nå er vi der! Og jeg håper dette er en drøm som går i oppfyllelse! Man må jo ofre litt og ta noen sjanser for å komme dit man vil.. (prøver hardt å overbevise meg selv om at endringer er veldig positive!!) Her er da bilde av det vi faktisk har kjøpt..

Akkurat nå føles det vel som vi ikke ser skogen for bare trær, men TRÆR har vi i alle fall nok av! Og jeg tror vi har kjøpt dette skiltet også. Og et 20-tall er jo ikke dumt å ha!

Jeg må innrømme at jeg er grepet av skrekkblandet fryd! Nå skal vi rett og slett bygge et hus! Og vi skal flytte fire mennesker, en hund, en katt, en papegøye, to akvarier og fire nymfeparakitter.. Og alt det vi har lagret her og der!! Himmel og hav! På tide å kvitte seg med MASSE! For ikke å snakke om alle trærne vi må fjerne! Jaja.. her er det bare å brette opp armene og gå løs! Vi får jo tross alt drømmehuset i den andre enden! Og da er det kanskje greit med litt jobb! Her får vi dessuten litt hjelp av vår nye nabo Kira! Kjekt med en hjelpende pote!

One Comment leave one →
  1. Maria permalink
    november 6, 2010 9:59 am

    Se der se!
    Godt å se at Kira er snille med de nye naboene og hjelper til!
    Vi er sååå glade på deres (og våres) vegne!

    Vi kommer til å få det så kost oppe i kroken her 😉

    Ha en fin dag, og en fin bursdagsfeiring!

    Stor klem fra » naboene»

Legg igjen en kommentar