Skip to content

Jeg har noen behov!!

april 3, 2011

Dette er et ønskelisteinnlegg hvor jeg tenkte jeg skulle samle noen gode ideer jeg har fått både her og der, og fine fine ting jeg ønsker meg. Fant ut at jeg måtte blogge om dette litt fort sånn at jeg ikke skulle finne på å glemme noe av dette… (og fordi at… kremt… mamma morgenheks.. vel… om en ukes tid… blir bare ørlitegranne eldre… og det KAN jo hende at noen som kjøper bursdagsgaver til meg stikker nesa innom her? Sånn helt tilfeldig? :-))

Jeg er forelsket. Har falt helt pladask for Alvserviset fra Wik og Walsøe. Det er bare såååå fint! Og det passer helt fint til meg og det nye huset! Tror dette er noe jeg bare MÅ ha i tiden som kommer altså! Dette sier hjemmesiden til designerne om alv:

«Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.
De er livsglade, oppfører seg edelt og behersker intrikat håndverk.
Alvene er naturens engler; smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden vår.»

Bildet er lånt fra Wik og Walsøe sine hjemmesider og se så vakkert det er! Øverst på Alvønskelisten står stor og liten vase og lyslykter. Og rett bak kommer nok resten av serviset! 🙂

Jeg har også funnet ut at jeg tror familien trenger en tavle for planlegging. Har ikke helt klart å finne ut hvilken av disse jeg ønsker meg mest da.. Den første tavlen kommer fra Ukeplan.no. Ukeplanen har bilder av familien og er kjempelekker! Det jeg lurer litt på med denne er om jeg blir lei av de bildene jeg velger å bruke! Jeg mener, ungene vokser og forandrer seg og vips har de flyttet ut. Da er det kanskje litt teit å ha bilder av dem på denne? Men den er jo bare SÅÅÅ fin!! Valgets kval…. Bildet er lånt fra hjemmesiden til Ukeplan.no:
Sjekk ut hjemmesiden til Ukeplan.no og se de lekre, nye navneskiltene de lager! De er også veldig veldig fine!!

Det finnes også en annen tavle som også er veldig fin. Denne heter Chat Board og kommer mange flotte farger. Det som er spesielt med denne tavlen er at den er magnetisk! Ved hjelp av sterke magneter kan man feste ting til overflaten. Det som er veldig positivt med denne er at man kan pusse ut alt og den er kanskje litt mer varig uten bilder.. kanskje.. eller kanskje ikke.. .den er i alle fall kjempefin denne her også! 🙂 Bildet lånt fra Chat Board sine hjemmesider:

Jeg har også funnet ut at jeg skal oppføre meg pent og sette opp en sånn vindusfolie på baderomsvinduet mitt. Og muligens på verandadøren også. Det er nemlig sånn at den siden av huset vender ut i skogen og at jeg lenge var overbevisst om at ingen andre enn elger og rådyr kunne titte inn til meg. Men etter nøyere overveielser har jeg funnet ut at jeg KAN, i ytterste konsekvens, bli anmeldt av skumle menn for blotting eller noe. Kanskje greit med lite innsyn når det rett rundt hjørnet blir tenåringsbarn i heimen. Var så heldig å få se folien «live» i går, og fant masse fint hos Vindusfolie.no. Dette blir så bra! Kommer til å ha folie på deler av vinduet bare. Jeg likte disse to designene spesielt godt, bilder lånt fra hjemmesiden til vindusfolie.no:


2 kommentarer leave one →
  1. Kirsten permalink
    april 3, 2011 10:41 am

    Jeg har, jeg har! Vel, jeg har i alle fall begynt å samle alveservise. Det er kjempefint på frokostbordet på søndagene. Jeg ønsker meg nå noen krus og asjetter til, så jeg kan dekke til 12 + melkemugge og boller/skåler i alle størrelser. Og kanskje en vase … Familien vet hva jeg kan få til bursdager og juler. 🙂

    Her jeg bor har jeg bestemt at rådyrene i hagen og på jordet kan få se akkurat hva de vil gjennom baderomsvinduet, men min gamle mor synes det er litt vel mye innsyn, så kanskje jeg skal finne noen sånne fine folier for hennes skyld?

    God søndag!

  2. april 3, 2011 10:44 am

    Heldiggris Kirsten!! Jeg håper jeg snart kommer etter deg da! 🙂 Foliene var ganske fine skjønner du! Og jeg har sett dem på et vindu og det var veldig fint!

    Hadde vært koselig å funnet på noe en dag! Så kunne jentene som er like gamle bli litt kjent! 🙂

    Klem klem

Legg igjen en kommentar

