Skip to content

Gunnar er helt klart en mann…

april 25, 2011

For hvilken dame ville blåst seg opp til denne enorme størrelsen for å skremme bort støvsugeren? Jeg bare spør! Når pappisen er i dette humøret bør man passe på fingre, tær og andre kroppsdeler! Han ser seg nemlig i speilet og ser en udødelig, skummel løve! Og hvem sa at mitt liv var kjedelig?


Det er forresten når mordergøyen blåser seg opp til disse uante høyder at jeg ser likheten mellom ham og en grillet kylling! Se bare på beina og «kyllingbrystet»! Ikke det at jeg planlegger å SPISE Gunnar! Ta det med ro! Legg ned øksene! Han skal få leve litt til!

Nei, nå skal jeg dusje familiekalkunen! Kanskje han roer seg ned! Er det ikke kaldt vann som hjelper på noe opphissede menn?

One Comment leave one →
  1. april 26, 2011 8:51 pm

    Hei og takk for finfin kommentar. Me betalte 7990 kr for huset på Montèr, så 6500 er ein super pris på leikehuset. Masse lukka til!! Klem frå Linda

Legg igjen en kommentar

