Skip to content

Hmm… Jeg kan ikke drepe bitchebloggen…

juni 13, 2011

Jeg har som flere av dere har oppdaget opprettet en ny blogg. I forbindelse med husbygging og medlemskap i NIB ble det bare rot med papegøyer, flytting, lærertanker og gud bedre alt annet jeg driver med her på bitchebloggen. Meeeeen… Siden husbygging er det som opptar meg om dagen, har det liksom blitt litt stille her på denne bloggen! Men jeg vil jo ikke at den skal dø heller! Men hva skal jeg da skrive her som ikke passer inn i galekroken? Jeg mener, alt jeg skriver er vel strengt tatt på grensen til galskap, og det KAN bli vanskelig etterhvert å skille mellom bitcher og mennesker i galekroken. Men jeg må jo prøve. Sånn i utgangspunktet tenker jeg kanskje at denne bloggen skal være en litt mer personlig greie hvor det kommer funderinger rundt både det ene og det andre, og galekroken tar over interiør, hus, hjem og galskap.. Kanskje bitchebloggen blir mer MEG og galekroken blir hus, hjem, hytte og alle husets beboere? Jeg vet ikke.. Er jammen ikke sikker på hva det blir av alt dette!

Uansett så er det litt galskap her i heimen om dagen. Jobben krever enormt i disse eksamenstider, og jeg kjenner at jeg blir sliten. Er faktisk så sliten at jeg sliter med å få sove. Er redd jeg skal glemme noe, og er redd jeg ikke har kontroll. På torsdag var jeg så heldig å få opp 12 flotte elever til muntlig eksamen i naturfag. Det var en sann fornøyelse, og jeg håper jo virkelig elevene tenker at det hele var en god opplevelse. Førstkommende torsdag skal jeg være sensor for en annen skole, og da er det matematikk som står på dagsorden. Føler at jobben jeg skal gjøre er veldig viktig. Jeg skal sette karakter på to dagers intens jobbing. Og det HAR jo faktisk betydning for videre skolegang! For noen av elevene kan en karakter opp bety at de kommer inn på den linjen de helst vil neste år. På den andre siden kan en karakter ned bety at de IKKE kommer inn. Føler derfor at det er VELDIG viktig at jeg er godt forberedt slik at jeg kan dra elevene opp så langt det lar seg gjøre.

Jaja.. dette var i alle fall en liten oppdatering på hva som skjer i hodet mitt..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

