Skip to content

Et ultrakjapt svangerskap er over!

april 23, 2011

Jeg har nemlig båret rundt på en øøørliten plan i kort tid. Og i dag bestemte jeg meg for å sette planen ut i livet! Jeg er på flyttefot! Nå tror sikkert mange det har rablet helt for meg, men jeg har funnet ut at jeg rett og slett skal opprette en egen blogg for husbygging og interiør. Det er mange årsaker til dette, og en av dem er at jeg rett og slett føler at jeg roter veldig her inne på bitchebloggen. Det er litt av absolutt alt! Egentlig er det vel et bilde på hvordan JEG egentlig er, men på en annen side.. det kan da ikke skade å forsøke? Jeg har dermed opprettet bloggen Velkommen til Galekroken .

Jeg har på ingen måte planer om å avlive bitchebloggen, men jeg tror jeg skal forsøke å starte litt på nytt.. Skal jo tross alt faktisk starte HELT på nytt i Dalekroken (derav GALEkroken). Så kjære dere faste lesere.. håper dere gidder å følge med på TO steder! 🙂

Ha en strååålende påskeaften! Jeg skal spise en babysau og jakte på påskeegg!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

