Skip to content

Jobbepåske

april 21, 2011

Det ser jammen ut som det kan bli en skikkelig jobbepåske på hele gjengen. Vi hadde store planer om å reise på hytta i ferien, men denne husbyggingen og eksamensskrivingen tar tid. Vaktmester’n har en syk malefetisj, og maler gjerne mer enn nødvendig. Nå har huset blitt malt tre strøk i tillegg til at det faktisk er grunnet fra fabrikk, og dette innebærer altså at vi har FIRE lag med kjemikalier på veggene. Er mannen lei? Neida!! han spretter ut av senga for å svinge kosten!

Mamma morgenheks derimot.. vel.. her svinges ingen malekost akkurat nå! Her skal det skrives eksamensoppgave. Jeg fullfører nå hvert øyeblikk et halvtårsstudie i pedagogisk veiledning, og jeg skal ikke gråte den dagen jeg leverer den hersens oppgaven for å si det sånn.. Kjenner at jeg rett og slett HATER å skrive om dagen, og jeg gjør gjerne HVA SOM HELST for å slippe.. Har skrevet 20% av oppgaven eller noe sånt, men det gjenstår da som dere sikkert skjønner ALTFOR mye.. Røsker tak i mitt eget nakkeskinn og forsøker å ta meg sammen, men det er bare SÅÅ mye annet jeg har lyst til å gjøre! Planlegger mengder med gjør-det-selv-prosjekter i tiden som kommer!

Nei.. jeg må vel dra meg tilbake til oppgaveskrivingen. Kanskje jeg kan se å bli ferdig… Se forresten hva heldige meg har fått i bursdagsgave! Jippi!! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

