Skip to content

Hvordan krymper man et papegøyebur?

april 17, 2011

Jeg har et STOORT problem!! Bokstavlig talt! Jeg har et papegøyebur jeg rett og slett ikke har plass til der jeg hadde tenkt til å ha pappisen! Gunnar har nemlig fått boplass under trappa, midt i huset. På den måten har han kort vei til vaskerommet og en dusj, kort vei til stua og oppmerksomhet fra oss og kort vei ut på verandaen bak huset der han kan stå og jodle uten at naboene tror vi mishandler barna. Så oppdager jeg, nesten ved en tilfeldighet, at dette hersens buret er ALTFOR høyt til å få innunder trappa!

Så nå står jeg der.. Med et DIGERT problem.. Hvordan få buret, som strengt tatt er altfor høyt, til å passe inn under trappa?? Jeg orker egentlig ikke å ha fjærdotten i stua permanent. Han har det nemlig med å gå litt bananas når vi spiser.. Og det er jo ikke akkurat heldig for kalkuna å bo rett ved siden av TV’n heller!

Har du forslag til krympetiltak for fuglebur? Hyl ut!!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

