Skip to content

Kunstproduksjon

april 3, 2011

Jeg har bestemt meg! Selv om jeg synes alle de fantastiske, hvite hjemmene som ligger på alle mulige interiørblogger er utrolig flotte, og selv om jeg nå er i ferd med å starte med helt blanke ark i et nytt hus… Jeg MÅ la fargene slippe til og jeg MÅ la Prinsen og Prinsessen være med å dekorere. I dag har de søte små viftet med malekostene og produsert klovnebilder ala Marianne Aulie. Og disse skal få en fin plass i det nye huset!

Prinsen sitt prosjekt:

Prinsessens prosjekt:

Endelig resultat:

No comments yet

Legg igjen en kommentar

