Skip to content

Langt fra perfekt!

mars 11, 2011

Jeg har brukt litt fredagstid på bloggsurfing i dag. Og jeg må bare si at jeg føler meg som en knøttliten maur i den store verden. Snublet over et par fine interiørblogger hvor til og med BARNA matchet vegger og sofa! Har også sett nyyydelige fotoblogger med fantastiske bilder, og kreative mammabloggere med 72 timer i døgnet.. Hva er jeg? Hmm… Ungene matcher i alle fall ikke sofaen! Her får prinsen og prinsessen velge klær selv og mor griper sjeldent inn. Kun i de tilfellene jeg er redd for at barnas kreative påfunn skal skape samtaleemner blant lærerne i storefri tar jeg store grep. Ikke har jeg en stil i huset, jeg klarer rett og slett ikke! Jeg har noe gammelt, noe moderne, mye klassisk, en del praktisk, noe nyttig og noe har jeg jammen bare for gøy.. Og passer dette sammen? Nope.. har det samme matchende farge? Nope.. Ikke har jeg vakre juletrær med ensfarget vakker pynt.. Og jammen er det ikke sånn at papegøyen rett og slett har et litt glorete utseende? Som ikke enkelt lar seg kombinere med shabby chick stilen? Ikke at jeg jakter på shabbylooken altså! Den eneste som kan passe inn i det perfekte hvite, rene og elegante hjemmet er ulldotten! Han må bare finnes i all pelsen først.. Har en rett og slett gjengrodd schnauzer!

Perfekt?? Nei laaaaaangt i fra!! Papegøyen kler ikke den hvite stilen!

One Comment leave one →
  1. mars 21, 2011 10:05 pm

    du er helt rå!! hehehe… barna matcher sofaen og mammaer med 72 timer i døgnet. du skriver det jeg tenker :p

Legg igjen en kommentar

