Skip to content

Følelser på ville veier…

desember 15, 2010

Det skjer veldig mye rart i hodet mitt om dagen. Hodet fylles av de mest utrolige tanker, og kroppen er stappet full av diverse følelser. Det er faktisk en ørliten krig inne i meg, og kroppen er full av følelser som overstadig lykke til en enorm tristhet. Jeg tror jeg har det meste om dagen.. I noen øyeblikk blir jeg helt slått ut av kriblinger i magen over hvor fantastisk spennende jeg har det. Jeg er omgitt av de mest utrolige mennesker hver eneste dag, mennesker som gjør at livet er en fest og en lek. I neste øyeblikk kan jeg bli helt slått ut av hvor skummelt livet er, hvor skjørt det er og hvor skremmende det er å leve. Man vet ikke hva som møter rundt neste sving. Det er så lite som skal til for at idyllen brister.. Det er så lite som skal til for å endre et liv totalt. Jeg føler at jeg har vært inne i en god flyt over ganske lang tid.. Hvor lenge kan det egentlig vare?

Det er vel kanskje litt spesielt når man jobber tett med mange mennesker hver eneste dag. Uten alle de fantastiske unge menneskene hadde jeg jo ikke hatt en jobb.. Men det å leve så tett på mange andre mennesker gir også innsyn i mye man kanskje ikke ønsker å oppleve. Jeg har en stor utfordring når det gjelder følelsene mine. Jeg klarer jo ikke å skru dem av!

Jeg har lært elevene mine at følelser er noe som kommer helt av seg selv og som ikke kan styres.. Men jeg må innrømme at jeg ikke liker det helt….

No comments yet

Legg igjen en kommentar

