Skip to content

Netcom, lite fleksibelt og kundevennlig?

juli 2, 2010

Jeg blir litt irritert! Jeg har jo som tidligere nevnt fått en iPhone. Vel, fått og fått fru blom, snarere kjøpt for en relativt stor sum penger. Irritasjonen var derfor gigantisk da jeg oppdaget at Netcom satte ned iPhoneprisen samtidig som jeg mottok min telefon i posten. Sendte en henvendelse til Netcom og svaret er at er ikke vet noe om prisendringene før de er der og at de ikke kan gjøre noe med det. Ingen beklagelser for at kunden dessverre fikk en dyrere telefon, nei bare en knapp beskjed om at sånn var det bare. Skal nå kjøpe en telefon til og skal etterhvert skaffe netcom tre kundeforhold til, men må si at det ikke frister for øyeblikket. Jeg blir provosert når jeg som kunde ikke lenger er viktig! Det et da kundene disse firmaene lever av? Dessuten betalte jeg regning på mobilt bredbånd lenge før Netcom forsto at de måtte sende nytt modem som passer til Mac! Nei så irriterende!

Opplevde noe av det samme når vi skulle kjøpe sykkel til prinsen. Møtte da en dame som sa at vi burde vært der dagen før for da hadde vi fått 20% avslag! Kjøpte vi sykkel der? Nope! Fortsetter jeg å være Netcomkunde? Er jammen ikke sikker!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

