Skip to content

Må bare teste!

juni 29, 2010

Jeg bare må prøve! Blogger akkurat nå med min nye iPhone! Bare for å sjekke liksom! Etter planen skal det komme et
måkebilde her nå! Lever i spenning!

3 kommentarer leave one →
  1. Kari-Anne permalink
    juni 29, 2010 3:51 pm

    Det virker!

  2. juni 29, 2010 11:30 pm

    Ja det funket!! Og kult bilde av måken.. Og nå lurer jeg på: Måket måken? (ref.mitt siste innlegg på min blogg 😉 )

    Jeg har også prøvd å blogge fra min Iphone, men syntes bildene ble så dårlig.. Men når man er på ferie eller på farten så er det jo helt glimrende! Håper du har en fin sommer 🙂

    -Linda-

  3. Kari-Anne permalink
    juni 30, 2010 7:38 am

    Jeg skal love deg at den måket ja! Den var sammen med hele familien og alle vennene sine og laget et vanvittig leven!

    Her er alt bra! Hos dere også?

Legg igjen en kommentar

