Skip to content

Drepe en flink pike…

mai 4, 2010

Jeg har et stort behov for å avlive en del av meg selv. Jeg lider nemlig hardt og brutalt av et flink-pikesyndrom. Og det er fryktelig irriterende! Jeg får helt vondt i magen når ikke alt er AKKURAT som det skal. Det er jo så unødvendig! Har jeg blitt med på noe for en kort periode er det vanskelig å melde seg ut igjen. Og når ikke alt går som planlagt blir jeg rett og slett uvel. På mange måter suger denne parasitten energi og livslyst ut av meg (som mitt siste kjæledyr suger hvert våkne minutt av døgnet).

Den flinke piken må dø… Jeg må kverke den maniske berta som ikke skjønner at hun må la være å stå i veien for alt som er gøy! Snuppa i tvangstrøye er rett og slett kjedelig og en ren festbrems! Jeg er ikke helt sikker på at jeg klarer å ta livet av denne slitsomme siden av meg selv, men jeg tror jeg må prøve! Nå er klokka kvart over midtnatt.. Og jeg har jobbet konstant i hele dag. For at alt skal være perfekt og i orden. Irriterende.. Hva synes egentlig prinsen og prinsessen om sin mor? Kommer de til å si at jeg glemte dem for å tilfredsstille alle andre og den irriterende kjerringa som har flyttet inn i kroppen min? Nei dama må dø.. På tide med noe nytt! Jeg skal nå gi litt f… når ting ikke går HELT etter planen. Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere! Og kanskje det er en mening med alt?

Kanskje jeg skal leve litt etter innredningen min? Er nemlig veldig fornøyd med trappeoppgangen min. Litt kjærlighet i heimen er jo ikke å forakte!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

