Skip to content

Seksualundervisning…

mars 16, 2010

Jeg begynner å innse at jeg har store barn. Prinsen er i skrivende stund på jentebesøk, og jeg oppdaget til min store forskrekkelse at vi innen svært få år står med beina godt plantet i tenåringsforeldrefasen.. Kanskje jeg blir ekstra oppmerksom siden jeg jobber med unge, spennende mennesker hver dag.

Jeg overhørte et par elevers kommunikasjon her om dagen. Den ene sa «Har mamma’n din noen barn?». Og DA tenker naturfaglæreren automatisk på seksualundervisning og en mulighet til å brodere ut om livets største vidunder. Men så slo det meg.. Hva med MINE barn? Har de helt styring på dette med blomster og bier? Eller hvor haren hopper når den er fri og frank? Neppe! Og hva som er enda mer skremmende er at min lille gutt om skrekkelig kort tid skal bli en MANN..

Det er HELT utrolig! Hvem glemte å fortelle meg at om ikke lenge kan jeg ha enda en MANN å dele bad med? En med store føtter, hårete legger og andre behårede plasser som jeg strengt tatt nettopp har skiftet bleie på? Hjelpes.. Og det kan virke som om denne endringen bare kommer.. En dag har de en ubetydelig tisselass og dagen etter.. Kremt… vel.. da har det blitt en skikkelig PENIS!

Må si jeg ble LITT småredd da jeg oppdaget dette altså! Heldigvis har ikke prinsessen så mye som en kvinnelig bøy på kroppen enda.. Hun er knøttliten og har ikke så mye som en liten hofte å snakke om! Ingenting! Men at vi kan ha to KVINNER i menstruerende alder under samme tak om ikke mange årene er vel hevet over all tvil.. Kanskje det strengt tatt ER mer skremmende enn en penis på badet? Og om vi topper det hele med en onanerende vårkåt papegøye burde kanskje galskapen være komplett?

2 kommentarer leave one →
  1. april 3, 2010 8:50 am

    En ting er å dele bad med sin egen sønn som har blitt mann, – men det kommer mer: Snart kommer du på badet og finner en ukjent mann på badet, en du aldri har skiftet bleie på, – han som delte seng med din datter i natt.

  2. april 3, 2010 9:09 am

    Hyl skrik og vræææl!! Den tanken har jeg glemt å tenke!!

Legg igjen en kommentar

