Skip to content

Jeg har vært produktiv!

desember 12, 2009

Jeg har satt livet i gang igjen, og pausen er herved over! Tannlegen puttet på en ny fylling på krateret mitt, vi har fått vasket opp etter de hersens lømlene som ranet oss, jeg er ferdig med evalueringer og halvårsrapporter og det er snart JUL! Da må man jo stikke hodet opp av sanden igjen!

Fikk en kreativ liten idé, og VIPS hadde jeg laget sorte hjertesmykker! Har nemlig bestilt meg et par flotte hjertekjoler i ull, og da tenkte jeg at noen matchende smykker i sort kunne være litt morsomt. Smykkene er laget med flotte swarovskikrystaller.. Litt fornøyd nå gitt! 🙂

Nei nå er det bare å komme seg i fillene og lage fler.. Har et par gaver som må fikses, og jammen kommer det ikke besøk i kveld.. Må derfor stikke for å grave fram kjøkkenet og stua! Her ser det nemlig ut som det har gått av en liten bombe og at ingen husket å rydde opp etter dem! Ansetter prinsen og prinsessen som slaver! Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg er anmeldt for barnearbeid! 🙂 (Unger DØR da ikke av å rydde litt??)

Ha en strålende førjulsdag alle mine venner!

(Signaturen min er fortsatt ikke overført til min nye venn Mr.Mac…. På tide kanskje?)

3 kommentarer leave one →
  1. Toggy permalink
    desember 12, 2009 9:56 am

    Så nydelige smykker! Jeg elsker å lage smykker selv, selv om jeg sjelden blir fornøyd. : P

  2. Vibeke permalink
    desember 12, 2009 10:09 am

    Hei hei;)

    Kul side;)
    Det smykke var kjempe fint, så flink du er;))

    Klem;0)

  3. desember 12, 2009 12:53 pm

    Tusen takk for koselige tilbakemeldinger!! Ble faktisk ganske fornøyd selv nå! 🙂

Legg igjen en kommentar

