Skip to content

Setter livet på pause.. På ubestemt tid…..

desember 6, 2009

Søren klype.. Nå er jeg jammen lei! Jeg var klar for en hektisk, men koselig helg med besøk på Nordens Ark, turnoppvisning og lysmesse.. Men ble det sånn? Neida.. Eller det vil si.. vi hadde en koselig dag på Nordens Ark! På veien hjem falt en plombe ut av en tann.. Og hvilken plombe var det? Jo det var terrorplomba.. Den store.. Den som har vært skikkelig teit siden den ble plassert der for 3,5 år siden. For det første så synes jeg det er altfor dårlig at en plombe skal vare så kort tid! Skal ikke de sitte der i MANGE år da? 3,5 kan da knapt kalles mange? riktignok fler enn ett, men HALLO??

Og hva skjer da. . Hver gang jeg må til tannlegen? Jo jeg er i ferd med å dø.. Jeg får vondt i magen, blir kvalm, flyr på do og kroppen er mentalt på kjøret. Tror den skal dø… HVER gang… Så da sitter jeg her da.. og venter på at klokken skal bli 08.00 mandag morgen og at jeg forhåpentligvis skal få fikset dritten i morgen. Er nå litt der at jeg regner med at det enten blir rotfylling eller trekking.. og jeg må vel si at av pest eller kolera så er det trekking som frister mest. Rett og slett fordi tanna har vært kranglete i 3,5 år…

Etter en lang og faktisk god natts søvn, våknet jeg klar for den store avslutningsdagen. Men hva skjer? Joda.. Det har vært innbrudd på hytta. Noen lømler av noen inkompetente guttevalper har brutt seg inn og rotet i MINE saker!! De små jævlene!!! Jeg føler meg som belsebubb selv her jeg sitter! Hadde de drittsekkene vært i nærheten før i dag tror jeg faktisk jeg kunne vært i stand til å drepe.. Jeg var så rasende at jeg kunne skremt fanden på flatmark! Men noe så irriterende!!! De tok alt de kom over av uåpnede drikkeflasker, en DVD-spiller, en kikkert, vaktmesteren og prinsens kniver, et bestikksett og diverse andre småting. De hadde også lagt noen av mine biffer på benken.. Hva i helvete er vitsen??? Kan man ikke ha NOE i fred lenger?? Jeg blir bare så vanvittig irritert at jeg holder på å sprekke!!

Så sånn er tingene.. Jeg sitter her og føler at jeg har null kontroll…Er redd, sint, frustrert og grinete på en gang.. Kunne jeg bare vite med sikkerhet at jeg ble kvitt en tann i morgen så kunne jeg i alle fall slappe av litt…

Det er 18 dager til jul.. og innen jul må vel både tenner og vinduer være på plass??

Sukk.. jeg er litt leisegmeg jeg….

No comments yet

Legg igjen en kommentar

