Skip to content

Bor jeg i en grisebinge? Eller er det bare høstforkjølelse tro?

november 9, 2009

Jeg er i ferd med å bli gal. På jobb har en haug kollegaer og elever blitt smittet av den store baconhosten. Og hva skjer? Jo prinsessen ble syk. Feber i nesten førti, hoste, vond hals og snørr. Men i forbausende god form! Leker og herjer som om nesten ingenting har skjedd. Hun har blitt holdt hjemme fra skolen siden hun fikk feber i redsel for å smitte andre eventuelt for at hun skal bli smittet av noe selv.

Dette så jo ut til å gå helt fint! Helt til prinsen i går slo til med feber han også. Han er OGSÅ i veldig god form, men jeg vet ikke hva dette er! Jeg blir sprø! Jeg ORKER ikke å bli syk! Jeg forteller kroppen min at jeg ikke blir syk, så nå håper jeg at psyken kan gjøre meg helt immun!

I mellomtiden skal jeg oppføre meg som Ole Brum:
svineinfluensa

No comments yet

Legg igjen en kommentar

