Skip to content

Jeg har byttet beite!

november 5, 2009

Tro det eller ei, men jeg har nå byttet beite.. Rett og slett! Har tatt et stort og tidvis skummelt skritt inn i en helt ny verden. Jeg har nemlig blitt Mac-bruker. Fikk et innfall, og det hendte det som vanligvis hender når jeg får et innfall.. jeg shopper.. Så jeg shoppet en MacBook Pro med ekstra stor harddisk sånn at jeg kan få plass til all galskapen min.

Så nå sitter jeg er da.. Litt lost in space for å si det sånn.. For det er ikke til å komme fra at dette er LITT anderledes enn min «vanlige» pc-hverdag. Men jeg tror det er håp. Jeg har nemlig allerde funnet en løsning for end, delete og homeknappen! For ikke å snakke om kopier og lime inn. Det gikk også greit! Neste skritt på veien må være å få filbehandlingen min opp å gå. Jeg har hatt en diktatorisk orden i filene mine, og jeg føler jeg mister litt kontroll i Mac. Er liksom ikke helt sikker på hvor jeg har ting! Dessuten synes jeg det er litt håpløst med iPhoto! Det er jo vanskelig å finne selve FILENE! Hvor ligger disse lagret? Og hvorfor kan jeg ikke bla meg godt ned i min mappestruktur når jeg lagrer? Hmm…

Jaja… Jeg kommer meg vel!

Dette innlegget blir helt uten både signatur og bilde. Har nemlig ikke puttet disse filene over på mr.Mac enda.. 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. november 5, 2009 10:51 am

    Hei Karianne..sååå kjekt å høre fra deg igjen! Har hørt at Mac er litt skummelt i begynnelsen, men når man først har konvertert, blir helt hektet! :o)

    Ha en fin-fin dag.. Håper det går bra med deg ellers:)

    Klem fra Linda

  2. november 5, 2009 11:09 am

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar Linda!

    Jeg har rett og slett vært veldig sløv den siste tiden. har ikke giddet å være aktiv på bloggen min, men har samtidlig dårlig samvittighet for det.. Jaja.. jeg skal vel prøve å skjerpe meg igjen! 🙂

    Her er alt bra ellers! Irriterer meg over småting med mr.Mac, men tror jeg skal løse det etterhvert! Har jo også hørt at man blir hektet, så nå sitter jeg bare her og venter på å bli hekta! hihi..

    Håper alt er bra hos deg også!

    Kjempeklem

Legg igjen en kommentar

