Skip to content

Sommerferie! :-)

juni 23, 2009

IMG_2085 - Kopi

Da er det på tide å legge bloggtørke og sensorjobb bak seg, og se fram mot en laaang og deilig ferie! Helt utrolig at et helt år har gått! Tenk at de små, søte elevene plutselig har blitt store søte elever og skal begynne på 9.trinn! For ikke å snakke om prinsessen som om bare timer ikke lenger er barnehagejente! Kjenner at jeg rett og slett ikke helt orker å forholde meg til at hun skal slutte i barnehagen riktig enda! Jaja.. jeg overlever vel det også!

Så var det altså ferie.. og hva skal man bruke en hel lærerferie til? Vel.. Det er faktisk utroloig hvor fort det går! Og vips er man der igjen.. med IOP-er, årsplaner og undervisningsopplegg. Til tross for at ferien faktisk består av 48 dager fri, går den bemerkelsesverdig fort!

Men hva skal jeg så fordrive tiden med? Vel.. planen er å sy en bunad, gjøre rent hele huset, reise utallige ganger til Nordens Ark og alle dyrene, leve late dager på hytta, lage undervisningsopplegg som ivaretar elevenes digitale kompetanse i matematikk, lage ferdig et par julekalendre.. Oj.. 48 dager? Jeg tror jeg brått fikk det litt travelt…

Jeg tror jeg må stå opp tidlig i morgen også jeg! Her ligger arbeidet å venter til langt over hustaket! Det blir spennende å se hvor langt jeg kommer før jobben igjen roper! Følg med så skal du få se! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

