Skip to content

Bloggtørke

mai 24, 2009

Jeg lider av akutt bloggtørke. Eller er det det jeg har? Er faktisk litt usikker på om jeg kan ha hostet på meg et snev av noe annet. Jeg tror nemlig jeg har blitt paranoid. Jeg er redd for å skrive det meste på nett, og redd for at noen skal tror jeg er veldig rar, og at jeg har rare meninger. Da er det veldig deilig å få en kommentar som gjør at jeg føler meg ganske bra igjen.. 🙂 (takk Linda..:-)

Men hvordan er det da? Hvordan er tilstanden i den kaotiske boligen «mitt liv»? Vel.. Strengt tatt er livet langt over middels. Det er vel faktisk der at det tangerer til perfekt, og hva mer kan man be om? Ikke stort. Akkurat nå har jeg foretatt et dypdykk ned i 10.klasseelevers matematikkunnskaper, og har rettet en haug med eksamensoppgaver. I tillegg har jeg som vanlig litt mer enn gjennomsnittet å gjøre. Både på jobb og hjemme…

Det var uansett en ganske spennende å oppdage at jeg ikke kan dø helt uten at noen oppdager det.. (Nok en gang, takk Linda!!) Det dukket nemlig opp noen kommetarer til på min lange periode uten bloggen.

Nei… jeg lever! Og jeg kommer sterkere tilbake! SNART!!

2 kommentarer leave one →
  1. mai 24, 2009 8:05 pm

    Hei på deg Kari-Anne! Så godt å se deg på listen igjen! Jeg vet akkurat hvordan det er å ha bloggtørke..Da er det ikke vits å skrive noe.. Ikke vær redd for å ha meninger.. Det er bare tøft at du tør å mene noe og skrive om det også 😉 For tiden har ikke jeg vært noen god blogger heller, har hatt det super-travelt.. Godt å høre at du har det bra ihvertfall 🙂 Jeg har nettopp kommet hjem fra en tur i Porsgrunn hos svigers..Jeg og guttene kjørte hele veien hjem alene, for min mann skulle til Oslo på Nordiske Brannmannsdager.. Deilig å komme hjem igjen.. :o) Ha en fin-fin uke! Klem fra Linda :o)

  2. mai 24, 2009 8:37 pm

    Hei på deg,

    KJekt å høre fra deg :o)

    Ang kjole så har jeg egentlig bare ventet på siste svaret fra deg.. Hadde noen små spørsmål i siste mailen jeg sendte deg, men så hørte jeg ikke noe mer, så da regnet jeg med at du ville vente.. Men jeg kan begynne jeg ..ikke noe problem :o)

    Skal lete frem igjen mailen fra deg sånn at jeg vet hva du ville ha..det var vel den hvite kjolen med orsa skrift hvis jeg ikke husker feil.. Nå må jeg bare ringe rundt til familien og si at jeg har kommet frem..Ørten ubesvarte anrop på mobilen :o) Snakkes! Klem

Legg igjen en kommentar

