Skip to content

ABC i ord og bilder, e for ender

april 5, 2009

Ja.. denne uka ble det jammen ganske kjedelig bokstav også.. Jeg kryper til korset og finner en lett løsning, nemlig ender. Disse endene har mest sannsynlig fått så mye brød og loff at de smaker mer brød enn and!
ender

ender2

6 kommentarer leave one →
  1. april 5, 2009 11:04 am

    Vi har slike ender her i nærheten av skolen også. De er sikkert så full av matpakker at de smaker som brød med fårepølse og leverpostei. De er faktisk så feite og late også at de så vidt gidder å flytte seg når bilene kjører forbi. Her burde man innført foringsforbud eller i alle fall at man gikk over til knekkebrød:P
    Synes du hadde en fin E, jeg:)

  2. april 5, 2009 2:07 pm

    Ender er jo en flott løsning

  3. april 5, 2009 3:55 pm

    Flott løysning og fine bilder:0)

  4. april 5, 2009 9:13 pm

    Den eneste E’en av dette slaget denne uken.
    Bra det! 😉
    Fine bilder.

  5. april 6, 2009 4:45 pm

    Dette var jo ingen dum E. Kjempe fine ender du har funnet frem her 🙂

  6. jessica permalink
    november 28, 2010 9:25 am

    jeg ønsker meg en and vet du hvor jeg får kjøpt en? 🙂

Legg igjen en kommentar

