Skip to content

Mandagstema, siffer

mars 28, 2009

Merker jeg er skikkelig på hugget her.. rydder liksom unna alt jeg IKKE har klart å bli ferdig med den siste uka! Denne uka var mandagstema tall, siffer.. Og som mattelærer kryr det jo av tall overalt.. Allikevel er det egentlig ikke tall jeg har valgt som tema denne gangen. Jeg har valgt MANGE ting.. Her er dere hvordan gangen min så ut når prinsen hadde med tre kamerater hjem på en gang..
1-2mange1

Jeg følte at det minst bodde 15 mennesker her, og jeg innser at min gang er altfor liten.. 😦

På min vandring inn i heimen snublet jeg over dette synet.. Og man kan vel si det er ganske mange her også..
1-2mange2
Når små prinser har med små menn på besøk går det tydelig litt unna. Lego utover stort sett hele stua!! Jaja.. det er jo bare å rydde bort igjen..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

