Skip to content

Lindas nye salgsblogg!

mars 28, 2009

Så utrolig kult!! Linda har laget en ny salgsblogg sammen med to andre venninner! Den heter Nesten perfekt! Da er det vel på tide at jeg somler meg til å bestemme meg for kjole til prinsessen da? Synes kjolene er utrolig flotte! Og jammen var det noen kule haner her også!! 😀 Lykke til jenter!! 🙂

Bildet er lånt fra Nesten Perfekt…
perfekt

4 kommentarer leave one →
  1. mars 28, 2009 10:28 pm

    Så skjønn du er da!! :o) Herlig.. Skal legge ut bilder av de kjolene jeg selger foreløpig.. De kommer i morgen.. Ellers så må du selvsagt sende en mail og bestille!!

    Takk for superherlig innlegg Kari-Anne!

    Klem:)

  2. april 3, 2009 12:50 am

    Hvorfor «Nesten perfekt»
    — når det bare er et lite trappetrinn for å sløyfe «nesten»?

    Sees på ABC i løpet av helgen?

  3. mai 16, 2009 12:59 am

    Waschera???

  4. mai 16, 2009 1:00 am

    eh..jeg mener..Waschera??? (feil id først..)

Legg igjen en kommentar

