Skip to content

Mandagstema: fritid

mars 25, 2009

Forrige ukes mandagstema var fritid, og jeg må innrømme at jeg var litt slapp forrige uke. Derfor prøver jeg igjen ALTFOR seint, men pytt pytt…

Når man har barn blir barnas fritid en del av din egen. Jeg tok derfor med kamera en tur i stallen forrige uke, og forsøkte å putte disse store dyrene inn på kameraets lille minnebrikke.. Egentlig litt uten hell! Hestene synes nemlig det skumle kameraet var VELDIG skummelt, og mange store dyr gjemte seg i boksen sin. Noe fikk jeg allikevel tatt bilde av.. Her kommer altså litt av min fritid…

fritid-1

Nært møte med en hest! 🙂
fritid2

Muler er myyyke og goooode…
fritid3

One Comment leave one →
  1. mars 26, 2009 1:33 pm

    Ser veldig kjekt ut med hest..skulle ønske jeg kunne ri skikkelig og ha en skikkelig ridetur på stranden en gang.. Drømmesituasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

