Skip to content

Utfordring igjen! :-)

mars 18, 2009

Jeg har fått en utfordring fra Wenche! Denne gangen er det musikk som står på planen, og jeg skal prøve å se hva jeg kan klare..

1.Tidenes Norske låt-
Vamp sin «Månemannen»
Det er MANGE fine norske låter, men jeg synes månemannen er ganske tøff.. 

2.Fineste festlåt- Her tror jeg at jeg må svare en artist og ikke en bestemt låt. Jeg tror jeg holder en knapp på George Michael! Han får det til å svinge gitt!

3.Den fineste låt- Hmm…vanskelig vanskelig.. Det er jo så mange fine!! Jeg tror kanskje jeg vil holde en liiiiten knapp på ”Gabriellas sång”. Den er vakker og veldig levende!

4.80 talls låt- Hva er mer 80-tallet enn Michael Jackson med Thriller, Billie Jean, Beat it, vel.. jeg nevner i fleng.. 🙂

5.En spesiell sang,og hvorfor –En spesiell sang er ”Don’t speak” med No Doubt. Hvorfor.. vel.. det var en gang et øyeblikk.. og i det øyeblikket var også denne sangen! Mystisk? Jepp… 😀

Noen som vil ha denne utfordringen? vel… feel free and grab it!

2 kommentarer leave one →
  1. mars 18, 2009 1:56 pm

    Månemannen med Vamp er så sinnsykt bra. Den minner meg veldig om bryllupet vårt i sommer. Vi kjørte rundt i det fineste været i dagene før bryllupet og spilte denne sangen på full guffe. Og på bryllupsfesten danset vi nesten hull i gulvet av samme sang! Minner!!:)

  2. mars 22, 2009 8:25 am

    Det var fine samboere : )

Legg igjen en kommentar

