Skip to content

En utfordring..

mars 15, 2009

Jeg fikk for en tid tilbake en utfordring av Linda, men jeg har rett og slett GLEMT å svare på den! (dårlig samvittighet her nå!!) Men nå kommer den! Oppgaven var å ta utgangspunkt i mitt eget navn, og min forbokstav. Alle svar skal starte med min forbokstav. Her er mine svar:

Hva er navnet ditt? Kari-Anne
Ord på 4 bokstaver? Kino
Guttenavn? Kristoffer
Jentenavn? Kaisa
Et yrke? Kokk
Farge? Koboltblå
Noe du har på deg? Klær!!
Mat? Kjøttkaker
Noe på badet? Kosmetikk!
Et sted? Kråkerøy
Grunn til å komme for sent? Kjørte på et ekorn!
Noe du roper? Kom!!
Filmtittel? Kalle Klovn! (haha…)
Noe du kan drikke? Kaffe
En musikkgruppe? Klovner i kamp
Et dyr? Kamel, katt
Gatenavn? Krydderveien
Bilmerke? Kia
Sangtittel? Killing me softly
Et verb? Kysse

Jippi! Jeg klarte det!! 🙂

3 kommentarer leave one →
  1. mars 15, 2009 10:59 pm

    Morsomt!
    Dette kom du deg fint gjennom. 🙂

  2. mars 17, 2009 1:24 pm

    Du må jo ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke har tatt en utfordring da.. Vi er jo ikke nødt til å gjøre det..:o) Kan være jeg tar deg på ordet med korrekturlesning altså!! hehe..Husk at det er 4000 ord da.. Maaaaaasssssse tørt stoff..

  3. mars 18, 2009 7:57 am

    Helt i orden!! Jeg liker tørre ting!! haha…

Legg igjen en kommentar

