Skip to content

Mandagstema – uklar

mars 9, 2009

Denne gangen var det vanskelig!! Jeg har faktisk ikke så mange uklare bilder (ikke fordi jeg er en spesielt god fotograf, men fordi jeg har slettet alle uklare bliksudd…). Uansett.. Siden jeg fortsatt er hekta på vår og sommer, fant jeg dette bildet fra sommeren 2008. Her ser vi tydelig problematikken ved litt treig utløser på kameraet.. Hva var det egentlig som traff vannoverflaten? Vel.. det er kanksje litt uklart? 🙂

uklar

9 kommentarer leave one →
  1. mars 9, 2009 10:55 pm

    He he, herleg bilde:0)
    Har faktisk eit liknande i mitt bildearkiv og….

  2. mars 10, 2009 7:53 am

    Hei på deg,
    Ja det er noe dritt med treig utløser..blir ikke noen impulsbilder på deg da.. Motivet ditt har løpt avgårde før du er ferdig med å trykke ned knappen:o) Ha en fin dag Kari-Anne!! Ps..Har en liten utfordring til deg jeg:)

  3. mars 10, 2009 3:42 pm

    Den blir mye varmere med fôr. Jeg valgte å sy uten for da kan den brukes lenger og man kan heller sette på mer klær under. Finishen blir selvfølgelig bedre med fôr ettersom alle sømmer blir skjult inne i plagget. Mønsteret går til str 128 så det er ikke noe problem. Størrelsene er veldig store…

  4. mars 10, 2009 6:02 pm

    Hehe! Var nå et virkelig stilig bilde da!!
    Ha en flott uke!

  5. mars 10, 2009 8:23 pm

    Tøft bilde!
    Og ei fin tolking av ordet.
    Ha ei flott uke!

  6. mars 11, 2009 6:47 pm

    Så stilig, ikke alltid like greit å fange slike øyeblikk nei… Synes du hadde en flott løsning på oppgaven 🙂

  7. mars 12, 2009 6:43 am

    Det sa PLOPP iallefall! ;)))
    Synest det var ett stilig, uklart bilde jeg, med ulike krusninger på vannet, foran og bak «ploppet». 😉

  8. mars 12, 2009 7:36 pm

    Fint hvis du sender en mail ang. kåpen til dattern din.

  9. mars 15, 2009 5:47 pm

    Skikkelig stil over det bildet der!

Legg igjen en kommentar

