Skip to content

Et spark bak!

mars 5, 2009

Så utrolig deilig det er når man får en kommentar på bloggen som sier at noen ønsker at JEG skal komme ut at bloggtørken og begynne å skrive igjen! Tusen takk Marthe! Jeg skal ta meg litt sammen!

I utgangspunktet har jeg ikke bloggtørke.. Jeg er bare litt sur om dagen.. Har en vanvittig migreneperiode som bare rett og slett ikke vil ta slutt.. Dessuten har jeg funnet ut at dersom jeg ikke kan være positiv og spre litt hygge rundt meg kan jeg like gjerne holde tett. Spørsmålet er hvorfor jeg er så sur.. Vel..jeg underviser i syrer og baser om dagen, kanskje jeg er litt påvirket? hihi.. Nei seriøst så vet jeg ikke..

Hva har så skjedd i det siste? Prinsessen ble jo 6 år for noen uker siden, og på grunn av MYE fram og tilbake har vi ikke rukket å ha barneselskap. Planen var å gjennomføre selskapet forrige helg, men på grunn av dobbeltbooking av lokale måtte karnevalsfesten utsettes enda en uke. Resultatet er en relativ hyper seksåring som prater om bursdagen sin uten stopp. Så nå er det egentlig bare timer før det velter inn sånn ca. 20-25 unger velter inn iført de mest utrolige kostymer (mistenker en haug med prinsesser da…). Og hva har jeg planlagt? Vel.. jeg aner ikke hva som skal spises, jeg aner ikke hvilken kake som skal bakes og jeg har rett og slett ingen ideer på hvordan vi skal lage den mest perfekte bursdag for min lille baby.. Bursdagen ble som julekvelden på kjerringa!

Ellers har lille bartedyret blitt tre år. Det stakkars dyret har ikke blitt feiret. Og årsaken? Mor har rett og slett ikke hatt tid! Hva er det da som tar så lang tid med å feire en pelsdott på fire bein? Vel.. turen til dyrebutikken for å kjøpe inn bursdagsgave til bursdagsbarnet! Så ungene har rett og slett blitt holdt for narr, og ingen har fortalt dem at deres elskede venn har hatt bursdag. Jeg tipper han kommer til å ha bursdag på mandag eller noe sånt.. For innen det skal vi rekke det!

Nei.. dette ble et innlegg om ingenting! Jeg kommer sterkere tilbake!

3 kommentarer leave one →
  1. mars 5, 2009 10:59 pm

    Halloen du:o) Har savnet deg ja..Blir lagt merke til at en er borte..kjekt det.. Ja bursdager pleier å komme kastet på en. Forferdelig følelse, men du blir sikkert tilgitt.. Leit med migrene da!! Og så undervise i syrer og baser??? Kan ikke tenke meg noe verre!! Hilse til den firbeinte og gratulere med bursdagen fra Zpirit..Han blir 3 i mai:o) Snakkes! klem

  2. mars 6, 2009 3:23 pm

    Ja noe skal man streve med,og ha dårlig samvittighet for.Sånn er det å være mor.
    Lenge siden jeg hadde barneselskap…yngsten er snart 21.Men husker godt alt det der ja.
    Du får ha ei God helg!

  3. mars 7, 2009 9:45 am

    Hei, ja er det ikke herlig når Schnauzere flyger?? Hopper jo som en hare innimellom;o) Når det gjelder kjoler så kan jeg etterhvert begynne å ta bestilling. Nå skal jeg sy en kjole i helgen til en venninne så skal jeg se om den blir såpass grei at jeg kan ta imot bestilling. Bare finn ut hvilken str, farge og om det er noe spesiell pynt jeg skal ta på kjolen. Er det noe prinsessen liker ekstra godt? Vil du ha kjole i ullfilt eller fleece? Eller heklet? Nå fikk du noen spørsmål å bryne deg på..hihi.. Så har du noe å gjøre i dag..;o)

Legg igjen en kommentar

