Skip to content

Mandagstema – delikat

mars 2, 2009

Jeg merker at jeg ikke orker å blogge de dagene jeg ikke er i godt humør. Jeg klarer bare ikke å summe meg.. Er egentlig inne i en litt tankefull periode, og trodde ikke jeg skulle være med på denne ukas mandagstema. Men jeg slenger meg på allikevel.. Bildet er ikke nytt, men ble tatt i sommer. Dette er nemig den mest delikate fisken jeg vet om! Nyfisket makrell! Jeg kjenner at jeg lengter sykt og hemningsløst til sol og sommer! Fisken er dessuten rett og slett vakker.. Den har et fantastisk fargespill! sukk… sommer….

img_4004

13 kommentarer leave one →
  1. mars 2, 2009 8:01 pm

    Makrell er sommer – og det er mange med deg som lengter etter den:o) Flott tolkning av ukens tema!

  2. frnielsen permalink
    mars 2, 2009 8:21 pm

    Nyfangede makreller er virkelig delikate – vi nyder også at fange, tilberede og spise makreller hver sommer 🙂

  3. mars 2, 2009 8:32 pm

    Nydelig tolkning av delikat. Makrellen er jo så fin…også i boks me tomatsaus 😀
    Ha en fin fin uke videre.

  4. mars 2, 2009 9:29 pm

    Så flott tolkning:0)
    Makrellen er utruleg delikat, og årets første makrellmåltid smakar alltidt fortreffeleg. Då er det verkeleg sommar!!

  5. mars 2, 2009 9:43 pm

    Nyfisket fisk er bare så godt, et riktig delikat bilde du har! Takk for kommentar i bloggen min – bartedyret mitt en en sort dvergschnauzerhanne på 4 år. En artig skrue med stor personlighet hehe. Ha en fin uke!

  6. mars 3, 2009 12:45 am

    Mmm, sommer og sol..og nyfisket fisk…
    Delikat bilde, og noe å lengte etter :o) Herlig!

  7. mars 3, 2009 10:55 am

    Hei Kari Anne!
    Så deilig det så ut! Kald makrell er rågodt!:o)
    Håper du har en fin uke..Jeg skal bruke tiden til å lese til eksamen mens mann og barn er på fjellet et par dager..Klem fra Linda:)

  8. mars 3, 2009 1:01 pm

    Har aldri smakt makrell jeg,men det dre så jo riktig så godt ut:)

  9. mars 3, 2009 1:22 pm

    Vi har ikke tradisjon med Makrell her oppe i Nord(bortsett fra på boks:)
    Morsomt å følge med her.
    Ha det godt!

  10. mars 3, 2009 5:11 pm

    Ja, nyfisket makrell er jo bare herlig da!! Herlig tolkning!

  11. mars 4, 2009 4:50 pm

    Vet du, som den havjenta jeg er så klarer jeg ikke å huske om jeg har smakt makrell en gang*flau* Selvsakt har jeg spist marell i tomat, men det er jo ikke riktig det samme. Du har rett i at det er en vakker fisk!

  12. mars 5, 2009 8:36 am

    Ville bare sende deg en klem og håper du snart finner tilbake til blogglysten:) Ha en fin dag!

  13. mars 16, 2009 5:16 pm

    Ååå… Makrell.
    Selv om jeg ikke lengter etter vår og sommer før etter påske, så kjente jeg den der altså…
    Ønsker deg ei fin uke!

Legg igjen en kommentar

