Skip to content

Se så heldig jeg er!

februar 23, 2009

Takket være det flotte initiativet til Mette som laget fargerik uke forrige uke, har jeg blitt «kjent» med flere nye innbyggere i blogglandia. En av dem er Wenche. Og hva fikk jeg i dag? Jo ikke mindre enn TO awarder fra henne! Må si at jeg føler at jeg er litt heldig da ja! Det har seg sånn at disse awardene skal gis videre til sju andre blogger! I denne runden velger jeg å gi dem begge videre til følgende personer…

award_gleder_mitt_hjerte2

award_fra_tofo

Marthe: http://thinktank.blogg.no/
Du får denne Marthe rett og slett fordi jeg synes du virker som ei spennende jente. Du skriver vakkert og morsomt om din graviditet, og jeg har virkelig sansen for bloggen din! 🙂

Julie K: http://julie-k.blogspot.com/
Denne går til deg Julie fordi jeg synes du har kjempeflotte bilder! Bloggen din gjør at jeg får lyst til å lese videre!! 🙂

Tara: http://tara-happyinpink.blogspot.com/
Du er en mamma jeg rett og slett digger! Jeg bøyer meg i støvet og er dypt imponert over hvrodan du skildrer livet med Mikael! Som lærer er du kåret til min favoritt! Hadde alle mammaer vært som deg hadde vi hatt lykkelige barn!

Linda: http://erimano.blogspot.com/
Du har verdens nest kuleste hund! (den kuleste bor selvfølgelig her…) Dessuten har du en livshistorie som virkelig var verdt å lese. Jeg må si jeg tar av meg hatten i dyp beundring! Alt du har opplevd, og kanskje mest av det du har opplevd som ikke er så greit. Jeg måtte lese hele bloggen din rett og slett fordi jeg ble så nysgjerrig på hvordan du har kommet deg gjennom sykdommen din. Du er ei FLOTT dame Linda!

Hobbyvenn: http://hobbyvenn.blogspot.com/
Du må rett og slett være et av verdens mest positive mennesker! Ved å lese din blogg blir jeg lett til sinns, og jeg har dyp respekt for ditt pågangsmot og din lette tone til tross for at du står oppe i en vanskelig situasjon.

Mette: http://koselig.blogspot.com/
Du har en flott blogg som jeg nyter å lese! Du har flotte utfordringer, og jeg digger bildene dine! Meg blir du ikke kvitt så lett 🙂

Petunia: http://petuniablogg.blogspot.com/
Din blogg var en av de første jeg «oppdaget»! Du skriver utrolig lett og morsomt fra hverdagen, og jeg digger Jølle, og du er utrolig kreativ og spennende! Jeg er glad jeg fant deg! 🙂

Tusen tusen tusen takk for awarder Wenche! 🙂

Ha en strålende kveld alle sammen! 🙂

3 kommentarer leave one →
  1. februar 23, 2009 9:10 pm

    Hei Karianne,

    Oj..nå ble jeg litt satt ut her.. Jeg skulle bare innom bloggen din så ligger det en award til meg? Og så mye fint du hadde skrevet da! Har du virkelig lest hele bloggen min? Det hadde jeg aldri giddet! Hehe.. Bare tuller.. Nei, for å være mer seriøs..: Setter stor pris på det, og jeg takker og bukker.. Du virker som en knakande flott dame du også! 🙂 Klem fra Linda

  2. februar 23, 2009 9:18 pm

    Takk for det Linda! Ja, jeg har faktisk lest bloggen din! Du imponerte da jeg så bilde av deg i skibakken! Jeg hadde nemlig ikke fått med meg historien om beinet ditt før det! Og du imponerer stort!! Du gjør ting jeg ikke tør å prøve med to bein engang! 😀 Klem til deg også!

  3. februar 23, 2009 9:35 pm

    Tusen takk:) Det var veldig kjekt og oppmuntrende å lese!
    Man starter en blogg og den er egentlig mest for en selv og så får man sine første kommetarer og etter litt så blir man hekl hektet.
    Å få awarder for det man driver med, er bare så fantastisk! Tusen takk!!!

Legg igjen en kommentar

