Skip to content

Mandagstema – myk

februar 23, 2009

Mette fra Koselig Koselig har startet en ny blogg som hun kaller mandagstema. Hver mandag vil hun legge ut en utfordring, og det er opp til oss leserne å tolke dette ordet for så å forevige det med et kamera. Og hvem slenger seg på? Jo det er selvfølgelig meg det! 🙂

Her er min versjon av myk.. Jeg blir helt myk i hjertet av å se på dette valpebildet av min bartemann, dvergschnauseren Oscar.. Til å spise opp eller? 🙂 Pelsen var også ganske så babymyk på denne tiden! Så alt er bare totalt soft! 🙂

lille-nurket

11 kommentarer leave one →
  1. februar 23, 2009 9:15 pm

    Så skjønn han var:0)

  2. februar 23, 2009 9:21 pm

    Tror jamen meg at jeg skal slenge ut et valpebilde av zpirit også..så kan du se hvor de ligner;)

  3. februar 23, 2009 9:23 pm

    Gjør det!! Vakre små nurkene! 🙂

  4. februar 23, 2009 9:51 pm

    Du kan sjekke han ut på fotobloggen min: lindahugo.blogspot.com

  5. februar 24, 2009 7:37 am

    Så nusselig hundevalp.Håper ikke mannen min leser dette,for da trur han at jeg vil ha valp.Vi har hatt 3 stk.,og jeg er ferdig med det.
    Men det var et flott innlegg du hadde.
    Så er jeg glad for at du tok imot Awardene fra meg.Laget et flott innlegg av det.Føles godt når folk setter pris på å bli satt pris på.
    Du fortjener dem begge.
    Så må du ha en flott dag.
    Jeg har åsså lest bloggen din:)

  6. februar 24, 2009 7:54 am

    åååå jeg digger dvergschnausere, de er så søte, men samtidig råtøffe. Denne karen var jo bare hel skjønn. Tusen takk for koselige ord nedenfor også : = )

  7. februar 24, 2009 8:18 am

    myk og skjønn liten tass!!! helt herlig:)))
    og TUSN TAKK for flotte utmerkelser…og de gode ordene du skrev:) ble jo kjemperørt, jeg!!! tenk at noen syns jeg er en god mamma:))) verdens beste kompliment, spør du meg;)
    ha en strålende dag videre…
    klem fra tara:)))))))))

  8. februar 24, 2009 10:56 am

    Sånn en herlig liten hund da!! Nydelig!!

  9. februar 24, 2009 5:45 pm

    Åh så utrolig herlig liten fyr, jeg blir helt myk i hjertet mitt av sånne godinger jeg 🙂 Skjønn!!!!

  10. februar 24, 2009 7:01 pm

    HURRA, jeg har fått min første award!! Tusen takk, skjønne Kari-Anne:) Det varmer mer enn du tror:) At folk koser seg med det jeg skriver gjør meg glad, glad, glad!

    Du må vel ha verdens søteste hund? Jeg ble hvertfall myk om hjertet av å se på han:) Skulle hatt en slik røver å gå tur med…

    Ha en nydelig kveld, så «snakkes» vi på jobb:)

    Klem og smil

  11. mars 2, 2009 9:45 pm

    Ååå så herlig! Bringer tilbake minner ja. Herlig bartefjes, vi kalte vår oppvaskbørsten på den tiden hehe – han så slik ut med den snuten. Herlig!

Legg igjen en kommentar

