Skip to content

Litt reklame!

februar 22, 2009

Jeg har i lang tid surfet rundt i blogglandia og funnet mange SPREKE damer som virkelig lager FANTASTISKE ting.. En av dem er Marie. Marie har mye jeg ønsker meg, blant annet hjemmelagde luer, kjempeflotte vesker og en vanvittig fin benk som jeg rett og slett er misunnelig på… 😀

Akkurat nå har Marie laget en bloggbutikk med luene sine, og i den forbindelse lodder hun ut en lue. Og hva gjør jeg? Jo jeg prøver alt jeg kan å vinne en slik lue!! Så jeg reklamerer som bare det! 🙂 Er de ikke fine?

bilde-135feb09
(Bildet er lånt fra Marie sin blogg!)

One Comment leave one →
  1. februar 23, 2009 11:48 am

    Ja du fortjener ei slik lue.
    De var kjempefine.
    Jeg har noe til deg på bloggen min:)
    Ha en god dag!

Legg igjen en kommentar

