Skip to content

Fargeutfordring søndag – svart og hvit.

februar 22, 2009

I fargeutfordringens siste dag er det svart og hvit som står på planen. Denne uka har vært veldig morsom å være med på, og jeg føler vi har fått fram familiens interesser og favoritter. Mandagen var det prinsens lego som fikk være modell, tirsdag mammamorgenheks sine søte elefanter, onsdag var faktisk Gunnar kjælepapegøyen fokus i objektivet, torsdag mine gule sjiraffer, fredag mitt orange glass, lørdag prinsessens petshop-dyr og hva avslutter vi med? Jo enda to familiemedlemer!

Dagens første familiemedlem ER faktisk både svart og hvit. Det er dvergschnauzeren Oscar:

snute

svart1

Det andre familiemedlemmet er Mufasa Kattastrofe Sort. Og han er så svart at han nesten forsvinner på alle bilder. Han er VANSKELIG å få et godt bilde av. Som regel blir det bare en svart haug sånn som dette:

svart2

Jeg vil takke Koselig koselig for dette utrolig flotte tiltaket! Jeg gleder meg allerde til hennes mandagstema i morgen! 🙂 Jeg vil også takke alle dere som har vært på besøk hos meg for første gang! Håper dere kommer innom igjen! 🙂

4 kommentarer leave one →
  1. februar 22, 2009 10:20 am

    Himmels så flott det første bildet var:0)
    Herlege kosedyr begge to…
    Ha ein strålande søndag og takk for laget i fargeveka…

  2. februar 22, 2009 10:39 am

    Å så fine de er. Og for en herlig snute da. Hunde snuter er så gode : )

  3. februar 22, 2009 4:21 pm

    Flott innlegg.Morsomt å følge med på hva andre har lagt ut denne fargeuka.Blir no litt trist at dette ikke fortsetter.
    Takk for laget.Men jeg skal følge deg videre.
    Ha en fin søndag!

  4. februar 25, 2009 8:42 pm

    Hundesnuter er så søte!

Legg igjen en kommentar

