Skip to content

Fargeutfordring lørdag – lilla

februar 21, 2009

I dag er det lilla som står for tur… Og jeg har egentlig veldig lite lilla i heimen også! Så onsdag-, torsdag-, fredag- og lørdagsutfordringene har egentlig vært litt vanskelige… Når det gjelder dagens farge måtte jeg besøke prinsessen faktisk! Og der fant jeg en gjeng som var kledd i den lilla fargen… Føler du deg beglodd?

lilla1
Den er jo LITT søt også da! 🙂
lilla2

6 kommentarer leave one →
  1. februar 21, 2009 1:37 pm

    Hei. Ja de va fine i fargen…men ellers tror jeg det er ungene som liker de her mest…om jeg får si hva jeg mener. God lørra !

  2. februar 21, 2009 1:47 pm

    Åh, synes de var superskjønne alle sammen jeg!! Skikkelig bedende valpeøyne…

    Tusen takk for kommentar, bra du likte den lille seigdamekrigen min, hehe;)

    Ha en fantastisk lørdag!

  3. februar 21, 2009 4:20 pm

    Jo de var søte og ja litt beglodd hahaha 🙂 det går da bra …

  4. februar 21, 2009 4:49 pm

    Veldig fine var dem:)

  5. februar 21, 2009 5:57 pm

    He he, dette tenkte eg ikkje på eingong…Frk Snupp har ei betydeleg samling av desse herlegheitene….
    Ynskjer deg ein koseleg laurdag

  6. februar 21, 2009 11:32 pm

    Takk for oppmuntrende kommentar:) Jada, en dag på sofaen kan man vel unne seg når leieboeren har bestemt seg for å være bøllete;) Godt å høre at jeg kan leve litt på innlegget fra gårsdagen, hehe

Legg igjen en kommentar

