Skip to content

Fargeutfordring fredag – orange

februar 20, 2009

Dette var helt klart den vanskeligste dagen! Men jeg fant ut at jeg hadde et glass fra Kosta Bodas serie MINE som var orange. Og siden jeg er veldig glad i disse glassene, ble det dagens motiv!

orange

5 kommentarer leave one →
  1. februar 20, 2009 4:49 pm

    Lekkert glass:0)
    For min del var dette den lettaste og kjekkaste dagen så langt!!
    Ha ein finfin fredag…

  2. februar 20, 2009 5:32 pm

    For min del var dette dagen for å dukke ned i arkivet. Dette er den første dagen jeg ikke har ferske bilder i fargeuka, men en dag må vel bli den første. Jeg digger glasset ditt, det var utrolig kult.

  3. februar 20, 2009 8:10 pm

    Kjempefin : )

  4. februar 20, 2009 9:10 pm

    Hei!
    Så morsomt at du stakk innom meg!
    Fint her hos deg.Likte det orange glasset.
    Og de blå glass elefantene var fine:)

  5. februar 21, 2009 4:22 pm

    Kosta Boda har så mye flott!!! Jeg ønsker meg stadig vekk noe slikt, men jeg får aldri ha ha .. jeg har skapet fullt uansett så det gjør ikke noe 😉

Legg igjen en kommentar

