Skip to content

Fargeutfordring torsdag – gul

februar 19, 2009

Da var det den gule dagen. Huset mitt har om mulig enda mindre gult enn grønt og rødt! Allikevel finner jeg gult på en av mine favoritter. Jeg har en lidenskap for sjiraffer, og dette er hentet fra et akvarellmaleri jeg kjøpte for noen år tilbake. Jeg har faktisk sjiraffer i alle husets rom!

gul1

gul2

5 kommentarer leave one →
  1. februar 19, 2009 1:42 pm

    så UTROLIG søte:)))

  2. februar 19, 2009 2:39 pm

    Skikkelig flott, og så koselig et bilde!

  3. februar 19, 2009 2:53 pm

    Så herleg sjiraffbilde:0)
    Kult innlegg!!
    Ha ein gul aften

  4. februar 19, 2009 7:05 pm

    Så koselig da at du har sjiraffer i alle rom! 🙂 Jeg og min venninne og hennes døtre vi var på jentetur til Dyreparken i Kristiansand og jeg må vel si at jeg syns sjiraffene var noe av det flotteste. Og tigern da selvsagt. Helt utrolig herlig 🙂
    Har du ikke vært der, så dra dit! 🙂
    Ha en gul og herlig aften

  5. februar 19, 2009 7:11 pm

    Flott bilde!
    Dette likte jeg! 🙂

Legg igjen en kommentar

