Skip to content

Fargeutfordring onsdag – grønn

februar 18, 2009

Nå har det seg sånn at jeg rett og slett ikke liker fargen grønn. Jeg har veldig få grønne ting, og siden vi har vinter og snø, er det ikke lett å finne noe grønt i naturen heller. Mens jeg grublet litt over motivet til den grønne dagen, falt det plutselig en tanke ned i hodet. Jeg har jo en grønn samboer! Og da ble det Gunnar som ble utnevnt til dagens modell.. Takk til den vakre (men dumme) fuglen! 🙂

grc3b8nn1

grc3b8nn2

grc3b8nn3

Synes papegøyeføtter er litt merkelige… De bare MÅTTE med! 🙂

grc3b8nn4

Lykken er en grønn venn med vinger! 🙂

6 kommentarer leave one →
  1. Annika permalink
    februar 18, 2009 8:45 am

    Kjempefin blogg!!

  2. februar 18, 2009 1:27 pm

    Hei. Syns han va fin jeg…om enn ikke såå klok.
    Ha en forts fin dag !

  3. februar 18, 2009 3:55 pm

    Det var en fin venn.

  4. februar 18, 2009 8:26 pm

    Neimen det var da en herlig liten fyr! Hei Gunnar! 🙂
    Og det var faktisk den første levende grønne tolkningen i kveld! Artig!

  5. februar 18, 2009 8:40 pm

    Stilig!

  6. februar 18, 2009 10:13 pm

    Åh, den som hadde hatt en slik samboer da gitt. Ikke det at de jeg har er ille, men hadde glatt tatt en Gunnar også 😉

Legg igjen en kommentar

