Skip to content

Enda en utfordring!

februar 18, 2009

Jeg har fått enda en utfordring av Foreldremanualen! Utfordringen er å gå inn i mappe nummer seks og finne bilde nummer seks…. Og hvilket bilde fant jeg der? Jo dette.. img_4097

Bildet er ikke av den beste kvaliteten, men når man står ganske nære disse vanvittig, digre fuglene MED en haug med unger er man litt over middels redd for tærne sine! Jeg tok rett og slett et par bilder og stakk med halen mellom beina! Særlig når både mor og far kom fresende mot meg.. :-S Men dette fikk meg til å lengte etter sommeren igjen!!

Utfordringen går videre til Linda, UnePune og Prinsessevilikke. Tar dere utfordringen? Håper dere ikke har hatt denne før! 🙂

Klem fra

3 kommentarer leave one →
  1. februar 18, 2009 8:41 am

    Hei!

    Takk for hyggelig kommentar angående benken vår. Benken er bygget av stenderverk som er kledd med mdf-plater. Om du vil kan jeg prøve å lage en arbeidstegning.

  2. februar 18, 2009 3:44 pm

    For ein flott bukett med svanar:0)
    Likte veldig godt ditt GRØNNE papegøyebidrag!!

  3. februar 18, 2009 4:18 pm

    ok, skal prøve å finne bilde nr.6:)

Legg igjen en kommentar

