Skip to content

Fargeutfordring tirsdag – blå

februar 17, 2009

Jeg merker at denne fargeutfordringen blir veldig MEG! Eller kanskje heller meg og familien! I går var det prinsen og hans røde legoklosser, og i dag er det en av mine blå favoritter, nemlig mine blå elefanter. Familien består av sju individer i varierende størrelse. Jeg kan huske at jeg fikk slike elefanter en gang da jeg var liten. Disse har blitt borte, men for et par år siden kjøpte jeg meg nye. Veldig søte små! 🙂

elefant1

elefant2

12 kommentarer leave one →
  1. februar 17, 2009 4:21 pm

    Så flotte blå elefantar:0)
    Hmmm, huskar faktisk at eg hadde sånne når eg var lita, men mine var blanke…

  2. februar 17, 2009 4:28 pm

    Takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min:)
    Vakker blå disse elefantene dine:)
    Lykke til med den grønne utfordringen i morgen

  3. februar 17, 2009 5:16 pm

    åja…disse var superskjønne!!!

  4. februar 17, 2009 5:35 pm

    Skjønne! 🙂

  5. februar 17, 2009 5:36 pm

    Så søte de var : )

  6. februar 17, 2009 5:38 pm

    De var nydelige de små blå elefantene.

    Så moro at du synes fargeutfordringen blir veldig DEG! Det er artig å lese. Kanskje man oppdager noe nytt om både seg selv, hva man har og andre?!
    Da er min misjon oppnådd… kreativiten vår lenge leve! 🙂

  7. februar 17, 2009 7:16 pm

    Ja, jeg må jo bare si at dette har vært kjempegøy Mette!! Du har fått meg til å tenke på farger hele uka, og jeg har fått besøk av mange mennesker i bloggen min. Jeg har også funnet enda flere blogger jeg har puttet på listen min over blogger jeg leser! har funnet mange små perler der ute! 🙂

  8. februar 17, 2009 7:19 pm

    Ååå! Så nydelige! Kjempestilige bilder. 🙂

  9. februar 17, 2009 8:46 pm

    Så koselig med alle disse fargebloggene. Jeg føler meg som en liten brikke i noe stort og flott. Nydelig blogg du har, og elefantene er ubetalelige 🙂

  10. februar 17, 2009 9:15 pm

    Såå utruleg søte og optimistiske elefantar:)
    Fine blå:)

  11. februar 17, 2009 10:17 pm

    Å for noen herlige elefanter!! :o) Superskjønne:) Angrer litt på at jeg ikke heiv meg på denne utfordringen..jaja, kan ikke være med på alt..

  12. februar 18, 2009 7:31 am

    Heisann!
    Det ligger nok en utfordring til deg inne hos oss… 😉

Legg igjen en kommentar

