Skip to content

Fargeutfordring mandag – rød

februar 16, 2009

Jeg har slengt meg på koselig koselig sin utfordring denne uka, og dagens farge er rød. Jeg må si at jeg ikke akkurat har skrekkelig mye rødt rundt i huset. (jeg har faktisk oppdaget mer rødt enn jeg trodde da! Når jeg begynner å lete!!) Men!! Prinsen har endel rødt! Og dagen i dag er viet til opprydding og vasking. Hva passer da bedre enn å la prinsens lego være modell for dagens oppgave? Vel her er det! Rød lego!! 🙂

rc3b8d_lego1

rc3b8d_lego21

Det ser nesten ut som om legoen har forskjellig farge på de to bildene, men det er samme haugen! Utrolig hva lys har å si for foto!

10 kommentarer leave one →
  1. februar 16, 2009 1:22 pm

    kult!!!

  2. februar 16, 2009 1:44 pm

    Hehe.. det er litt gøy å bli minnet på farger i alle fall!! Man tenker liksom ikke over hvaman omgir seg med! 🙂

  3. februar 16, 2009 2:00 pm

    Hei.
    Kikker innom siden vi begge er med på Mettes utfordring.
    Den dyp røde fargen på det andre bildet er fin. 🙂
    Lego må være verdens beste leketøy.
    Her har jentene i kassevis. Også Belleville selvfølgelig. 😉
    Det er så absolutt de lekene jeg har tenkt å ta vare på til kommende generasjoner.

  4. februar 16, 2009 5:07 pm

    Lego er moro! Jeg hadde masse Lego selv når jeg var liten, det kunne jeg leke med i timesvis. Jeg bygget stadig by og gater etc. hehe… artig!!

    Fin rød tolkning 🙂

    I morgen er det BLÅ 🙂

  5. februar 16, 2009 5:30 pm

    Raudare enn det blir det ikkje 🙂

    Koseleg blogg du har 🙂

  6. februar 16, 2009 6:09 pm

    Lego er konge her hjemme!! :o)

  7. februar 16, 2009 7:03 pm

    Ja imorgen er det blå, og jeg lover at jeg skal fnne på noe annet enn legoklosser! 😀

  8. februar 16, 2009 9:03 pm

    Genialt valg!
    Røde legoklosser. Har huset fullt av dem. Tråkke rover dem hver dag, vasser i dem, men jeg kom ikke på denne ideen. Jeg får ta de bøå legoklossene for meg i morgen;)

  9. februar 17, 2009 6:46 am

    Takk for besøket i bloggen din! Mye koselig lesing.
    Jeg traff på denne fargeutfordringen i gårkveld. Konstaterte at vi ikke har så mye rødt hjemme hos oss. Idag har jeg hele dagen på meg til å finne noe blått. Ute er det forøvrig helt hvitt. Det har lavet ned i Stavanger i hele natt. Ha en god dag!

  10. februar 17, 2009 7:53 am

    Flott valg av den røde dagen, røde legoklosser ga en flott effekt. Jeg brukte legoklosser til noe helt annet i går 🙂 Ta en titt i bloggen min så får du ser andre nyttige ting man kan bruke legoklosser til:)

Legg igjen en kommentar

