Skip to content

Det nærmer seg jul! :-)

februar 4, 2009

amaryllis

Utrolig nok kan det se ut som om det nærmer seg jul. Det er riktignok 324 dager til julaften, men her kommer amaryllisen med ny knopp og jeg skal på julebord! Amaryllisen var faktisk skrekkelig dårlig i år. Den blomstret ikke før lenge etter jul, og når den endelig kom blomstret den av nesten med en gang. Kanskje den fikk dårlig samvittighet og fant ut det var på tide med en liten blomst til før den takket for seg?

Når det gjelder julebordet, har det blitt en tradisjon. Det er et siste blaff fra min karriere som studentpolitiker, og hvert år samles det gamle studentrådet fra ingeniør- og realfagsavdelingen ved Høgskolen i Østfold. Om vi har et forsinket julebord eller bare et veldig tidlig et kan diskuteres, så om vi har julebord for 2008 eller 2009 er noe usikkert. Uansett gleder jeg meg vilt og hemningsløst! En hel kveld for meg selv sammen med hyggelige mennesker og ikke minst GOD mat! Som kommer ferdig servert til meg! Jeg skal strengt tatt bare ta meg bryet med å tygge maten! er det luksus? JAAA!!

Jeg tror faktisk ordet mitt LIKEVEKT ikke var så dumt allikevel! Jeg har det jevnt over veldig bra om dagen! Nåde den som stikker kjepper i hjulene!!!

4 kommentarer leave one →
  1. februar 5, 2009 9:14 am

    Halloen du! Jeg har glemt å linke deg til bloggen min, og da klarer jeg ikke å følge med..men det gjør jeg nå! Vovsen min har det bare bra..din også? Jeg skal si i fra når jeg er klar for å ta imot kjolebestillinger.. Problemet jeg har er å sette pris på de etc.. Vet ikke om de er verdt noe på en måte.. HVor stor jente har du da? Ha en strålende dag! 🙂

  2. februar 5, 2009 9:18 am

    Forresten, for en nyyyydelig hytte dere har! Ser ut som et skikkelig fristed..hvor er den forresten? -Linda:o)

  3. februar 7, 2009 9:38 am

    Hei igjen,

    Når det gjelder kjolene så er den siste jeg laget sydd i grå polarfleece. De røde kjolene som det er bilde av på siden av bloggen min er sydd i ullfiltstoff. Blir veldig tøft i det..eneste er sånn vaskemessig så er nok fleece mer anvendelig som hverdagsplagg..:o) God helg!

  4. februar 14, 2009 4:25 pm

    Tusen takk for titten inn i en nydelig blogg.

    Likevekt synes jeg var et godt ord. Dette må jeg nok undersøke nærmere!

Legg igjen en kommentar

