Skip to content

Fotosafari i februar..

februar 1, 2009

fotosafarilogoPetunia har utfrdret sine lesere til å ta en tur ut og dokumentere turen. Jeg tenkte derfor det var på tide å lage et lite fotosafariinnlegg. Egentlig startet jakten på de små øyeblikkene i Gamlebyen på lørdag, men hva skjedde? Joda.. Jeg snublet over en Marimekkobutikk og fikk trimmet VISA-kortet noe skikkelig.. Jeg snublet over en veske som hadde kostet 1485,- og fikk den til 449,-. Lykkelig over mitt lille kupp glemte jeg helt kameraet. En annen grunn kan være at jeg snublet inn i en av mine favorittbutikker «Lille Special» hvor man finner vanvittig mye godt! Her har de en herlig miks av oljer, dessertsauser og kaffe. Jeg fant rett og slett lakrisbananer og har vært lykkelig siden!

Vel.. over til selveste fotosafarien.. Jeg trodde lenge det var et dødfødt prosjekt med fotosafari denne helga. Jeg har nemlig skrekkelig mye jeg MÅ være ferdig med helst i går! Meeeen!! Når fotosafarimålet er et sted man skulle vært og egentlig må dra til så er det utrolig hva man får til! Familien startet turen, og det gikk ikke mange sekundene og meterne før jeg fant et vakkert syn.. Naturen er i ferd med å spire!
med-lc3b8fte-om-en-ny-var
Vakre små knopper på trærne, mer grønn bakke enn hvit snø og smeltende istapper! Det var et vakkert syn! Det er som om naturen minner oss på at vi har en ny sjanse, en ny vår.

snartDet viste seg raskt at min jakt på de små detaljer ikke passet til tempoet til mannen, prinsen og prinsessen. Jeg ble derfor gående et stykke bak resten av familien. Etter en liten stund nærmet jeg meg målet, og lengselen steg…. Og så.. vips var jeg der.. jeg var rett og slett ved turens mål, jeg så på MIN utsikt fra MIN veranda! Jeg føler meg alltid litt ekstra heldig når jeg står der og skuer utover den velkjente utsikten jeg har sett på hele mitt liv. Allikevel må jeg faktisk nesten klype meg i armen for å forsikre meg om at alt er virkelig! Tenk å være så heldig å eie akkurat DETTE! Det er som å eie en liten bit av paradis..
montasje-hytta
Målet med turen var å studere badet på min lille perle. Vi bygget hytta sommeren 2008, og det som gjennstår nå er badet og noen små detaljer innvendig. I april kommer vann og kloakk, og jeg ser virkelig fram til å nyte ferien med oppvaskmaskin, vaskemaskin, dusj og do på hytta. Det ER faktisk ganske utrolig hvor mye vask en familie på fire lager.
hytta
Her er altså vidunderet! Jeg kan nesten allerede kjenne lukten av nytent grill! Åh.. dette blir så deilig! Tenk en hel lærerferie på hytta! I alle fall deler av den!

Under hytta fant jeg noe av prinsens produksjoner fra sommeren. Båten står der og lengter etter lysere og varmere tider!

Takk for en deilig tur! Vi gleder oss til å komme snart tilbake! 🙂

bat2

One Comment leave one →
  1. februar 1, 2009 9:49 pm

    Så flott!
    Bra du tok ufordringen! Det hjelper av og til med et spark bak! Kom og hent et turmerke inne hos meg!

Legg igjen en kommentar

