Skip to content

En naTUR-award!

februar 1, 2009

Så kult! Ikke nok med at Petunia gav meg et spark bak! Hun gav meg jammen en naTUR-award også! Så kjekt! Da fikk jeg både trim og award gitt!! Tusen takk Petunia!

turaward

3 kommentarer leave one →
  1. februar 4, 2009 2:09 pm

    hei på deg!!! ble så utrolig glad for kommentaren din inne hos meg…så godt å få en bekreftelse på at jeg kanskje gjør NOE riktig oppi all denne galskapen , som det er å ha en gutt med autisme i huset;)))
    You made my day!!!
    linker deg…bloggen din er spennende;)

    klem tara:))))

  2. februar 4, 2009 8:37 pm

    Heisann!
    Vi legger deg til i listen vår over gode mammablogger – håper det er ok for deg? 😉

  3. februar 4, 2009 9:03 pm

    Klart det er i orden! 🙂 Bare putt meg inn! 🙂 Tusen takk!

Legg igjen en kommentar

