Skip to content

Kanskje ikke likevekt allikevel?

januar 22, 2009

I dag er jeg nemlig litt usikker! Jeg er overstadig lykkelig, har fått noen hyggelige kommetarer på bloggen, har fått masse koselige kommentarer på jobb og som om ikke det var nok har det ramlet inn en vanvittig tillitserklæring fra totalt uventet hold! Og i dag skal jeg faktisk bare nyte det! Kose meg med alt det positive! Det er så mye positivt at jeg rett og slett ikke klarer å jobbe! Og da er det jammen meg bra!

Så over til ordet. Likevekt.. Blir ikke det litt sånn på det jevne? Jeg må bare si at jeg ELSKER å ha det sånn jeg har det AKKURAT nå! Det er lenge til jeg skal til tannlegen, og livet virkelig leker! Alt er strålende! Sliten, ja, men allikevel er alt veldig bra. Likevekt.. blir det litt platt tro?

Hmm… jeg må gå i tenkeboksen!

7 kommentarer leave one →
  1. januar 22, 2009 8:08 pm

    Å ja ordmagi er mektige saker. Jeg syns du skal velge deg likevekt, jeg. Jeg har balanse og det skjer forskjellig skal jeg si deg. Vi må vel vente oss at det vipper litt opp og ned før vi står og stabilt.

  2. januar 22, 2009 8:40 pm

    Ja.. jeg er enig med deg der.. Men kan jeg få likevekt på et litt høyt nivå da? Hvor jeg er lykkelig og høyt oppe HELE tiden? 😀

  3. januar 22, 2009 8:45 pm

    Jepp!

  4. januar 25, 2009 1:53 am

    Har man ikke nedturer han man heller ikke oppturer =P Selv er jeg vel mer på det jevne…passe kjedelig, men trives likevel, hehe =)

  5. januar 25, 2009 11:43 am

    UnePune! Du har helt rett!! Da ser jeg mer nytten med nedturene! hihi! Takk! 🙂

  6. januar 26, 2009 8:33 pm

    Hei på deg,

    Så kjekt at du likte kjolene! Jeg kan sikkert ta imot bestillinger etterhvert, men jeg er bare på begynnerstadiet ennå og tør ikke å gi dem til andre enn de jeg kjenner.. Vet ikke om jeg kan ta betalt for de.. Skal øve meg litt mer?? :o) Ikke det at jeg ikke vil altså..

  7. januar 26, 2009 8:50 pm

    Ikke bra nok?? De er jo helt rå!!! 😀 Så klart du kan ta betalt for dem! De er jo nydelige!! 🙂 Gi meg et lite hint når du er klar da!! Jeg betaler gjerne jeg! 🙂 De er bare vakre!

Legg igjen en kommentar

