Skip to content

#»%&¤/%¤»/%¤!/%#&%#»%&… Kan et ord hjelpe?

januar 15, 2009

p1210013I dag er en sånn dag jeg egentlig vil være foruten..Jeg er rett og slett sint, sur, provosert, lei og skrekkelig premenstruell. Jeg er ei skikkelig berte i dag.. Skikkelig kjerring… Føler jeg er litt alene med mine tanker, og at jeg stamper i vei litt i høy snø slik som prinsessen gjør på bildet her…

Det er egentlig ingen spesiell grunn til dette. Eller.. Det ER jo det.. men det er mange smågrunner liksom.. Og til sammen gjør det at jeg rett og slett synes ting er skikkelig dritt. Spørsmålet er så hva gjør man med det? Jeg har nøye fulgt med Merete og hennes ord. Egentlig liker jeg denne ideen svært godt. Det å ha et ord som følger en gjennom året og setter i gang tankevirksomheten. Spørsmålet er hvilket ord jeg bør bruke. Jeg er nå skrekkelig sur, og ønsker å bli blid slik at jeg kan komme i likevekt. Kanskje det kan være ordet? Likevekt? Dersom jeg er sur bør jeg gjøre tilsvarende morsomme ting slik at jeg kommer i likevekt. Jeg ønsker å være litt følelsesmessig jevn. Vil ikke bli sur og sint på grunn av andre! Hmm.. jeg må smake litt på det.. Jeg tror jeg liker det jeg! LIKEVEKT…..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

