Skip to content

Sveve på en sky?

januar 11, 2009

sky1Jeg er på jakt! På jakt etter det perfekte hjem, det harmoniske, ryddige, rene, praktiske og enkle hjem.. Dersom jeg ser etter i listene har jeg allerede et hjem. Ok.. da har jeg i alle fall en ting.. Hjemmet mitt består av 14 rom om man teller med ganger og vaskerom. Tar jeg med bodene har jeg et par rom til. (Egentlig høres det litt ut som et slott jeg bor i, men jeg er så langt unna et slott man kan komme med endeleilighet i rekke!!). Av disse rommene er et og et halvt rom harmonisk!!! AUda…. Jeg ser jeg har en stoooor jobb forran meg!

Som alle flyladies der ute sikkert skjønner, blir 2009 et knallhard flyår! Nå er det på tide å vinne kampen over klesvasken og hybelkaninene! Siden vår forærderiske vaskemaskin døde i julen, var vi nødt til å gjøre MYE med vaskerommet. Men kanskje ikke nok! Jeg må nemlig gjøre noe mer! Har derfor satt opp et par må for januar…

  • Jeg skal følge flylady for januar til punkt og prikke (eller i alle fall deler av januar.. jeg begynner nå på mandag!)
  • I januar skal jeg vinne kampen over klesvasken, og ved inngangen i februar skal vaskerutiner være ganske bra!
  • Vi skal rydde ut av rommet til prinsessen og gjøre det klart for tapetsering.

Tror det holder jeg.. Tar jeg meg vann over hodet blir ingenting gjort! Her er det best å henge med i svingene! Helgens prosjekt er å fjerne all jul! Sleng julepynten på loftet til lyttenissen! Ut med det røde! ah.. så deilig!! (Må bare gå på juletrefest først.. har jeg bestemt meg for hva jeg skal si? neeeeeei….)

Tata!! Nyt livet! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

