Skip to content

Det er helg igjen!

januar 10, 2009

Ja.. det var den uka.. En ganske begivenhetsrik uke egentlig! Mandag måtte jeg til tannlegen, og jeg overlevde marerittet! Litt fattigere lønnskonto, men ellers helt greit. Tirsdag var det innrykk av elever igjen, og karakteroppgjøret har tatt litt av fokuset denne uka. Jeg har også jobbet mye med å få på plass et undervisningsopplegg om universet. Dessuten fikk jeg min første erfaring som meddommer i retten. Hva skjer da på fredag? Jo migrenen kommer og tar meg! Jeg kan jo ikke slappe av må vite! Jaja…

Så er det helg da.. og denne helga er den årlige pinnekjøttradisjonen sammen med noen vennepar. Vi startet tradisjonen i 2007, og jeg føler vi har klart å starte en tradisjon. Neste år er det jeg som skal ha pinneselskapet igjen, og sirkelen er sluttet. Veldig hyggelig med nye tradisjoner! Og pinnekjøtt er jo fantastisk godt! I år skal jeg lage forrett. Har lett gjennom oppskriftbøker og alt mulig annet, men jeg tror jeg ender med en litt kjedelig forrett i år.. pytt pytt…det får gå! På søndag skal vi arrangere juletrefest i barnehagen, og jeg kom akkurat på at jeg har sagt ja til å si noen velvalgte ord.. auda.. på tide å finne disse ordene da kanskje? Pytt… det ordner seg nok!

Så kommer det store spørsmålet.. Hva skal jeg gjøre med ungene denne helga? Jeg har jobbet så mye overtid at det ikke ligner grisen, og ungene har jeg nesten ikke sett.. Det er mye vi kan gjøre, men jeg føler jeg har for mye å gjøre her hjemme! Jeg har vinduer det nesten ikke går å se ut gjennom, det er på tide å vaske badet igjen, og kjøkkenet må ha en liten runde. Jeg har liksom ikke tid jeg altså… Noen som har en liten slave til salgs? Det må jo virkelig være en superoppfinnelse om man klarer å lage en hushjelp på hjul eller noe sånt! Det trengs i aller høyeste grad her hos meg! :-S

No comments yet

Legg igjen en kommentar

