Skip to content

Velvære og luksus

januar 4, 2009

badeandAlle burde unne seg litt luksus og velvære i hverdagen. Det er ikke så mye som skal til, og mye kan gjøres med svært enkle midler. Jeg har funnet ut at badet har et ganske luksuriøst preg i mørket! Derfor kan mye gjøres med lyset av og noen deilige stearinlys på. Både det å dusje og det å ta av sminken før jeg kryper til sengs er ganske mye mer innbydende i dempet belysning!

Jeg har dessuten latt to psykadeliske badeender flytte inn. De ser ganske syke ut, og den blå ser vel også ganske steindau ut. Jeg har egentlig funnet ut at jeg har et kraftig stilbrudd på badet! Jeg har nå søte små telysholdere, to engler som passer på oss og rett og slett de psykadeliske badeender! Men de er jo litt kule også da..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

