Skip to content

Nei nei nei!!!

januar 4, 2009

Jeg tror jeg kommer til å stryke med… Jeg tror nemlig jeg er i ferd med å miste en plombe.. Jeg har ved to anledninger i dag kjent en viss bevegelse i tannen.. og to ganger holdt på å besvime.. Jeg svetter i hender og føtter, kjenner jeg er i ferd med å få akutt magetrøbbel og er generelt kvalm.. Jeg må ringe tannlegen.. jeg er helt matt! Hvordan skal jeg orke å gå dit nå da!! Og jeg som etter planen ikke skulle til tannlegen før i oktober? Jeg kjenner jeg er i ferd med å begynne å grine!! Og jeg må gjøre noe med det.. For hvis jeg ikke gjør noe med det så klarer jeg ikke å gjøre jobben min.. Jeg klarer ikke å gjøre NOE annet enn å tenke på den hersens tanna! Nei nei nei!! Det var ikke denne åpningen jeg hadde tenkt meg på 2009!!

Sorry altså… jeg høres sikkert skrekkelig patetisk ut.. Men jeg har bare så vanvittig sperre! Tannlegeskrekken blir faktisk bare verre og verre!! Jeg skulle egentlig laget masse undervisningsopplegg i dag.. men jeg klarer ikke.. hulk.. jeg føler meg så dårlig…. 😦

No comments yet

Legg igjen en kommentar

