Skip to content

Nå er det bare timer igjen!

desember 22, 2008


Himmel som det går unna! Vips var desember nesten over, og julen står nok en gang veldig for døren! Hjelpes! Jaja.. Sånn kan det gå!

Når det gjelder min juleflying så er jeg vel ganske i mål.. Jeg må pakke inn et par gaver i dag, og de siste skal leveres i morgen. Ellers er jeg faktisk i mål! Noen julekort skal også puttes i de rette postkassene, men det fikser vi glatt. Maten er i hus, men jeg føler vi har litt lite mat i år. Årsaken er at mannen har bestemt at han ikke trenger skinkestek. Derfor har vi BARE pinnekjøtt, medister, julepølser og ribbe.. og det er jo så lite i forhold til hva jeg vanligvis har! Hjelpes.. Men det er litt deilig å hoppe over steken da! Jeg må jo si det! 🙂

Vi har kjøpt oss en gave vi også, og i år ble det rett og slett en digital fotoramme. Synes de er så fine! Så kjekt å putte blinkskuddene på en minnebrikke og bare la bildene snurre og gå på rammen. Veldig greit egentlig!

I dag skal jeg på julebord, men før den tid skal jeg bare være hjemme.. Jeg har en kjempestor hybelkanin av en dvergschnauzer som nok en gang skulle vært gjort noe med, og jeg har et hus som ikke akkurat er helt der det skal være..

Jeg vil benytte anledningen til å ønske dere alle en god jul og et godt nytt år! Kos dere masse i julen! (og legg gjerne igjen en kommentar! :-)) Da skal damen fortsette sitt julevirke! Tata!!

One Comment leave one →
  1. Mette I Mebostad permalink
    desember 30, 2008 6:28 pm

    Hei igjen!
    Når jeg sitter og surfer på internett detter jeg rett som det er innom her…og kjære deg hvor mye som skjer i løpet av en dag i livet egentlig….det er først når man ser andre skrive det ned man virkelig ser hva dagene kan innholde av aktiviteter!!!! Håper julemiddagen var komplett UTEN skinka 😉 Mette med resterende medlemmer av fam har pakket bilen så stappende full av nyttårsraketter, mat, ski, andre ski og rare ski, at hun er redd bilen vil bli stående i bånn av bakken før vi entrer fjellet og nekte å bestige det!!! Får krysse bein og fingre!!!!! Opp skal vi om vi må stå bak og dytte eller ringe fjellhjelpen ( NB: digger at tata nå er blitt tatt i bruk av flere;-) ) De beste ønsker for deg og fam i det nye året!!!
    Stor nyttårshilsen fra meg!!! TATA!!!!!!

Legg igjen en kommentar

